ebook storytelling marketing

Download GRATIS de ultieme Storytelling gids van een Storytelling-expert

In dit ebook vertel ik je op een praktische manier ALLES wat je moet weten over storytelling; en hoe je het kunt toepassen vanuit een commercieel oogpunt. Dit ebook is ideaal en zeer geschikt voor ondernemers & marketeers. De #33 tips in dit ebook zijn uniek in Nederland en nog nóóit eerder zo uitgebreid gedeeld; ze vertellen je hét geheim om Storytelling toe te passen binnen je eigen bedrijf.

Download het ebook nu het nog kan
(Beperkte periode geldig)

Wie ben ik?

Mijn naam is Merin de Does. Storyteller in hart en nieren. En eigenaar van Effect Marketing. Ik help ondernemers & marketeers met het toepassen van de kracht van verhalen. Daarbij leer ik je ook gelijk de ‘kneepjes’ van het neuromarketing-vak.

Beste ondernemer/marketeer, 

Wil je jouw doelgroep voor eens & altijd aan JOUW MERK binden? Wil je de kracht van verhalen ondervinden en leren toepassen voor commercieel gebruik? Dan ben ik blij dat je mijn ebook hebt gevonden. In dit ebook deel ik maar liefst #33 tips met je over de ins & outs van storytelling!

Ontdek hoe grote wereldmerken zoals Rolex, Mercedes, McDonalds, Nike, Lego, Nikon, Lonely Planet en PME Legend hun branding neerzetten aan de hand van één KRACHTIGE verhaalkern – en leer dit binnen je eigen onderneming toepassen…

Ontdek hoe je je doelgroep niet in het hoofd, maar juíst in het HART raakt. Je leert in dit ebook hoe je jouw IDEALE doelgroep emotioneel aan je bindt en hoe je van fans ambassadeurs maakt.

Hoe meer je jouw verhaal gaat ownen, hoe meer je zult merken dat de wereld aan jouw zijde staat. Ik hoop je veel moois (bij) te mogen brengen met dit gratis ebook. Laat me ook gerust weten wat je ervan vindt!

Zoals één van mijn favoriete inspiratiebronnen, Brené Brown, ooit zei:

“Either you walk inside your story and own it or you stand outside your story and hustle for your worthiness.”

Ga aan de slag met de kracht van verhalen: download dit gratis ebook nu het nog kan. Ontdek vandaag nog ALLE GEHEIMEN over storytelling die niemand anders weg wil geven. There’s no catch. Ik deel oprecht mijn kennis met je, in de hoop dat je er wat mee gaat doen.

Ik kijk ernaar uit je verhaal te horen of nog beter: te zien!

XX

Download vandaag nog je gratis ebook en krijg gratis maar liefst drie(!) bonuscadeaus erbij.

Dit mag je verwachten

Zorg ervoor dat je VANDAAG NOG een voorsprong op de concurrentie neemt met dit ebook – en zet jouw merk voor eens én altijd stevig weg.

Dit is simpelweg GEEN boek vol met bullshit.
Dit boek zal LETTERLIJK je leven veranderen.

Ps.

Voor als jij iemand bent die meteen naar beneden scrollt is dit de deal: Ik deel GRATIS geheimen over storytelling en neuromarketing met jou – en ik leer je ze op een commerciële manier toepassen. HET IS ABSURD. CRAZY ZELFS(!): van mij krijg je de geheimen die niemand anders weg wil geven. Omdat ik wil dat JIJ slaagt! Omdat ik vind, dat het delen van verhalen de wereld een mooiere plek maakt.

Waarom geef ik dit ebook gratis weg?

Omdat ik denk dat er nog veel terrein te winnen valt op het gebied van Storytelling voor ondernemers & marketeers.

Storytelling heeft als marketingterm een flinke opmars gemaakt sinds 2011, maar niemand lijkt er écht iets mee te doen. Dat komt het een containerbegrip is: een begrip zonder scherp afgebakende betekenis. Ik ben van plan je in mijn ebook echter HEEL BEKEND te maken met (de kracht van) storytelling. En dat gaat jou een gigantisch concurrentievoordeel opleveren. Leer de kracht van storytelling = leer verkopen.

Omdat dit mijn manier van ‘teruggeven’ is

Ik heb er jaren over gedaan om mijn kennis over storytelling te verzamelen. Ik heb geïnvesteerd in coaches, masterclasses, talloze boeken (vakliteratuur) – en ik heb in mijn werk voor verschillende opdrachtgevers storytelling als communicatiemiddel mogen testen. Maar ik heb ook kansen gekregen. Kansen van mensen die mij een mooie toekomst gunden. Datzelfde gun ik jou. Daarom is dit mijn manier van de ‘lift’ terugsturen. Dit ebook is namelijk PRECIES wat ik nodig had toen ik mijn onderneming serieus wilde profileren.

Én omdat ik niet geloof in guru’s met GEHUURDE Ferrari’s en Lamborghini’s voor hun advertentiemateriaal

Materialistische zaken zijn leuk, soms. Maar ik deel liever mijn geluk met anderen. Ik geloof niet in advertenties van ondernemers met dure materialistische zaken die je daarmee een wortel voorhouden. WAAR IK WEL IN GELOOF is je de middelen aanreiken om serieus aan de slag te gaan. En dan zou ik het heel tof vinden als jij er succes mee boekt. Of je daar nu uiteindelijk een Ferrari of Lamborghini van koopt is bijzaak. Ik gun je in ieder geval al het geluk van de wereld.