Bedrijfsconcept en visie

social media marketing

Missie

Ondernemers en organisaties leren dat marketing en communicatie om wederzijds vertrouwen gaat – en ze de middelen aanreiken om hiermee aan de slag te gaan.

Duidelijkheid

Duidelijke communicatie. Daar houden we van. Wat je van Effect Marketing mag verwachten zijn duidelijke afspraken. Je mag daarnaast ook verwachten dat er wordt doorgevraagd bij de inname van jouw opdracht. Net zolang tot we bij de kern zijn aangekomen. En natuurlijk mag je ook verwachten dat er duidelijke taal in alle campagnes en marketing- en communicatieuitingen wordt gebruikt. Zo worden de juiste verbindingen gelegd: met duidelijkheid.

Duidelijkheid is fijn. Het speelt een belangrijke rol in verwachtingsmanagement. Duidelijkheid is ook fijn voor jezelf: wie ben je, waar sta je voor en wat is je ideale toekomstbeeld? Door de antwoorden op deze vragen te formuleren en daar aan vast te houden, creëer je ook een duidelijke, eenduidige boodschap naar buiten toe.

Tussen wat wordt gezegd en niet bedoeld en wat wordt bedoeld en niet gezegd gaat de meeste liefde verloren.

~ Khalil Gibran ~

Empathie & Verbinding

Empathie gaat verder dan begrip. Het betekent het vermogen hebben om je in te kunnen leven in anderen. We willen ons allemaal gehoord en gezien voelen; of dat nu thuis aan de keukentafel is of op het werk. Met empathie gaan we verbindingen aan. We laten de ander weten dat diegene gehoord wordt en dat we hem of haar zien. Dit is niet alleen belangrijk in zakelijke relaties, maar ook om een verbinding met jouw potentiële klant(en) aan te gaan. We verwerken het dus ook in onze marketingcampagnes.

Empathie heeft 2 aspecten: ‘cognitief’ oftewel kunnen verplaatsen en ‘affectief’ oftewel kunnen invoelen. Het invoelen gaat een stap verder, de stap richting daadwerkelijke verbinding.

~ Angela Pagonidis ~

Kwaliteit

Effect Marketing staat voor kwaliteit tegen een scherpe prijs. Kwaliteit, omdat we continu blijven investeren in het verbeteren van onze diensten. Kwaliteit, omdat we continu reflecteren en weer bijleren. We willen niet zomaar iets leveren aan onze klanten. We willen het verschil voor ze maken. Het liefst op zakelijk én op persoonlijk vlak.

The only way to do great work is to love what you do.

~ Steve Jobs ~